Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

viernes, 28 de noviembre de 2008

EL RAM DE NUVIA

LES MONTANYES DE MONTSERRAT


EL RAM DE NUVIA EL VAREIG OFERIR A LA MARE DE DÉU DE MONTSERRAT


ACI ESTIC AMB EL MEU PADRI DE BODA, EN JORDI LLAONART  QUE AMB VA REGALAR EL RAM DE NUVIA.




Bon día: Avui he recordat, que el 30 de Gener de l ´any 1970.Feia un día i mig que ens haviem casat.Vàrem anar a passar uns días a una cel-le de Montserrat.

El primer que varem fer un cop instalats va ser anar al Monestir.I oferir-li a la Moreneta el meu Ram de Núvia, que vareig posà els seus Peus.

El pare hi tenia molta devociò a aquesta imatge.Es per això que jo amb dic Montserrat.Va ser la promesa que li va fer a la Mare de Dèu, que si tenia una nena li posaria Montserrat.

I quan vaig neixa jo, va fer una excurssiò a Peu per donarli les gràcies.

I desprès pobre home, va patir molt per mi.Per la por que no amb pasés rés.Perque jo volia ser grand i els 12 anys amb crepava el cabell.I el pare deïa :-Jo que volia una nena¡¡¡.Però això varen ser coses de l´edad.Perque la veritat es que sempre vareig ser molt sensata. Però el pare es passaba de patir.No se que hauria passat si hagués viscut l´época d´ara.

Ell va estar molt conten de que amb casés als 20 anys amb el Gabriel.Ja qu´ era i és una bona persona.Com deïen en aquella época, jo ja estava ben colocada.

Doncs, tornan a parlar del ram de núvia.M´el va regalá en Jordi Llaonart, que va ser el padri de boda.Encare que el altar mi va acompanyar el meu pare.

I aquell ram, que en tant fervor vaig oferir a la Moreneta, demanat-li que ens unis i protegís el Gabriel i a mi, durant tota la vida, a sigut el tema del meu escrit d´avui.

Ja hi explicat altres vegades, que amb vareig posar Rosa d´abril. en homenatge a la Moreneta.

Desde Valencia vos desitjo un día estupendo.
PAU I BE.
Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario