Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 14 de septiembre de 2008

DEMÀ FARA 40 ANYS..

AQUESTA ES LA ENTRADA MEVA D´AQUELL DIA NO SE PERQUE LA VAREIG GUARDA




EL GABRIEL, PORTAVA TRAJE, CORBATA I BIGOTI DE XINO,AL CAP D´UNS DIES S´EL VA AFEITAR. TENIA 25 ANYS


AMB AQUEST PENTINAT ANAVA EL DIA QUE VAREIG CONEIXE EL GABRIEL, AQUESTA FOTO ES D´UNS MESOS ABANS, A L´ANY 1968. JO TENIA 19 ANYS





DIUMENGE 14 DE SETEMBRE DEL 2008

Bon día. Demà farà 40 anys, que un 15 DE SETEMBRE DEL 1968, ens varem coneixe el Gabriel i jo.


Escric avui aquesta memòria, perque es diumenge. i en aquest dia de la setmana ens varem veure per primera vegada.


Jo aquell día no amb trovaba gaire bè.Estaba costipada com una sopa i no tenia ganes de fer rès.Ni siquiera amb vareig fer el llit. Però el meu germà celebrava el seu 1er aniversari de casament.Encare que es va casar el 16., però va fer-ho en diumenge perque poguessin està tots junts.


Aquell día vareig anar a Missa a Sta.Coloma, que es on vivien i viuen el meu germà i la meva cunyada.


A dinar, també hi eran la familia de l´Isabel, la meva cunyada.I acabat el dinar, a la tarda, amb una de les seves germanas,la Marisa, que te un any menys que jo, ens anarem al Club Helena de Gràcia.

A mi m´havia maquillat l´Isabel, doncs degut el costipat feia molt mala cara.Això si, anava molt mudada amb el meu vestit de ganxet blau que jo mateixa m´havia fet, amb l´ajuda de la mare.


El Club Helena de Gràcia, era aleshores un Centre familiar, on hi feian Ball, Cine i Teatre. I si et cansaves de ballar, t´en anaves a la Sala de Cine, per el mateix preu.L ´entrada valia 50 ptas.


Els nois tenian d´anar amb americana i corbata.


Nomès arrivar, ja s´en va acostar el Gabriel, per demanar-me ballar.Es una bona paradoja que a ell no li agrada ballar i ens coneneissim ballant.A mi si que m´agrada i molt., ell prefereix els sports.Encare juga a fùtbol amb els veins , els diumenges al mati al polideportiu que tenim a en els jardins on vivim. Quand erem novios i fins desprès de casats, varen anar bastan al Club Helena.


El Gabriel anave amb un traje, amb americana i corbata, era obligatori. I amb bigoti de xino. Al cap d´uns dies s´el va treure.A mi no m´agraden els bigotis.


Vàrem estar ballant tota la tarda. Però no quedàrem per sortir.Nomès amb va preguntar, on acostumava a anar.Jo li vareig dir:- Els dimecres a la tarda, vaig a ballar sardanes a la Plaça de La Catedral.


El dimecres següent m´el vareig trobar a l´estació de Correus, esperan-me. Amb va acompanyar, però com qu´ ell no en sabia de ballar sardanes, es quedava mirant-me fins que s´acabava la sardana.


El diumenge varem anar a Missa , a l ´Esglesia de Betlem a Les Rambles. A la tarda tornarem al Club Helena. Desprès ja començaren Les Festes de La Mercè i continuarem sortin a veure la Cabalgata, a passejar. I tambè anavem a visitar Museos.Aleshores anava on jo volia.


I el 5 d´Octubre, encare no feia ni un mes que ens conexiem.Amb va dir que m´estimava.


Jo li vareig que anessim a poc a poc, jo tambè l´estimava pero feia molt poc que ens coneixiem al día següent va parlar amb el meu pare.I a partir d´aleshores ja va entrar a casa. I al cap d´uns 15 mesos al 28 de Gener de 1970, ens varem casar.



I amb aquets records acabo. Un dia ple de Pau i Amor,vos desitjo de tot cor, desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario