Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

martes, 29 de julio de 2008

ELS CANSATS FAN LA FEINA




29 DE JULIOL DE 2008

Bon día:Son les 10,3o del mati i avui, no tinc ganas de fer rés.

I per esforçar la meva voluntat.M´he posat a recordar aquella frase, que tantes vegades m´havia repetit la meva mare-ELS CANSATS FAN LA FEINA.

Jo ja deuria neixa cansada.De vegades faig la broma de que comque la meva mare es fa fregar tot el pis agenollada el día del meu neixament, per això estic sempre cansada.Cansada si, gandula no.

Doncs, per estimular-me m´he posat a escriure, perquè el no fe rés si que acabaria amb gandularia i aixó no m´ho consenteixo, perquè aleshores crearia apatia.i hi han moltes coses que estimulan. i per exemple es el llegir i l´escriure. I fins i tot prestá atenció a la naturalesa, ja es fe algo.I s´hem renovan els ánimos.

El que també m´agrada molt ballar.Alguna vegada també amb poso musica i sardanas i amb poso a ballar, quand estic sola.Es com si fés gimnasia.El que passa que la meva naturalesa no es de deportista i acabo fatigadíssima.

Ja de petiteta, sempre amb quedava a darrera quan jugaban a corre i al gimnás un desastre.

Però en cambi m agrada tan ballar que vaig forma part d´una colla sardanista i encara que acabava bufan m´ho passava molt bé.

A l´escola, les senyoretas, sempre m´escollien per recitar o fer teatre, això si que deïan, que hem sortia molt bé.

Els cansats també podem fer moltes coses.

Per exemple , jo he pujat tres fills, la casa i cuidat a la iaia.He aprés a escullir a fe el més necesari, una mica de cada cosa, i sobretot a aceptar-me. No cal ser Doña Perfecta.I tot, tot a anat endavan.Això si, sóc una cristiana, amb paciencia de budista.O bé com deia Sta.Teresa de Jesús:


Nada te turbe,


Nada te espante,


La paciencia, todo lo alcanza,


El que a Dios tiene, nada le falta


En esta vida todo se pasa,


Sólo Dios basta.


El vers l´hi recordat de memória.Faltan algunes estrofas. Però a mi amb serveix de molt.

M´agrada molt aquesta dona tant avançada, feminista, filósofa , rebel.Que es va fer monja, per no casar-se.I va acabar enamoradísima de Jesús.Va ser tan avançada en el seu temps, i l´Inquisició, la va persegui.

Doncs, després d´escriure una estona.Ja m´en vingut ganas de treballar. Els cansats també fem feina.Una abraçada amb tot el meu carinyo desde Valencia,Montserrat Llagostera Vilaró.












No hay comentarios:

Publicar un comentario