Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 20 de julio de 2008

COM UN GRANET DE SORRA.


Bones tardes: Avui hem anat a la platja. I quina relaxació, Amb sentia com un granet de sorra, cubert per les onades.Escoltaba atentament els seus sonidos. Quina frescó tan agradable¡

I mentres agraia mentalment a la nostra mare terra i a Qui la creat, el poguer disfrutar d´aquesta naturalesa i el meu pensament m´unia amb aquest univers tan ple de bellesa.Cuanta gent pensaria com jo?. I els nens corrien i jugaven i tot era bonic i positiu.

Vaig passar molts anys que anava molt atrafagada i no sabia disfrutar d´aquets moments tan bons. I estava ara tinc que fer això i despres allò.Doncs ara no Senyor, els nois ja son grands.La tieta a la que cuidava es va morir l´any passat.Els gats també es van morir.Doncs ara es la meva.A fer el que t´agrada Montserrat¡

Cuanta gent passan per la vida estresats i amargats i"No viven, ni dejan vivir".

Jo també tinc, els meus problemes, no vos penseu.Però ara i aprés a aparcar-los i a disfrutar de les petites coses, les mes sencilles, les mes barates.A ser més que a tenir."Ser más que tener".

Doncs Adeu a tots.Amb carinyo desde Valencia la terra de les flors, la llum i l´amor.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario