Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 31 de julio de 2008

AGRAIMENT- DIVENDRES 1 AGOST 2008


Agraida a la Naturalesa

Bon día: Son le 7, 3o del mati.Avui mi despertat plena d´agraiment.


Com a creient, dono gràcies a Dèu per aquest nou dia.


Com a persona, als meus pares, educadors,metges, a les persones que amb la seva amistad i companyia,hen fet que la meva vida fos agradable.A les que amb les seves críticas constructivas, fan que creixi al meu afan de superació.Al meu espòs, als meus fills, perque amb ells i crescut com a mare.A la meva neta, perque m´omple de tendresa i fa que retrocedeixi a l´inocencia. a les persones que m´hen regalat la Fe, amb les seves ensenyanças.


El sentir-me agraida també m´ompla de pau interior. I m´ajuda a apartar i oblidar les coses que m´hen fet mal.


Quand amb diuen que només escric coses bones.Jo contesto que a la T.V., ja s´ encarrega prou d´explicar les altres.


També estic agraida a l´Internet, que si es fa un bon ús.Es un dels millors invents.


I per acabar vos desitjo un bon dia amb tot el meu carinyo, desde Valencia,Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario