Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 18 de junio de 2008

AQUELL ESTIU DE L ´ANY 1968

Aquesta també es de l´estiu de l´any 1968(afegida el 15-7-2008)


Jo , al mateix any, al Poble Espanyol de Barcelona.

I comque fa molta calor. Una postal refrescan


Aci amb teniu amb 19 anys, l´estiu de l´any 1968



Bon día.Son les 8 del mati. I ara vaig a escriure sobre l´estiu del 1968.








Ara fa 40, anys. Amb els meus 19 anys recent estrenats i plena d´il-lusions, vaig iniciar l´estiu del 68.








El meu germà , feia 9 mesos que s´havia casat i jo estava a casa, sola amb els meus pares. No tenia novio i una completa llibertat per sortir amb les amigues.Jo era una persona molt sensata.Es clar que els ases també ho són, ja, ja...I ja m´havia guanyat la confiança del meu pare, que era sobreprotector.








Aleshores treballaba només pels matins, al Laboratorio Pecuario Regional Catalán i a la tarda, a casa rellenava les direccions de reembolsos, amb la máquina de escriure. I anava feta un llampèc, perque com més en feia, més diners guanyava.








Doncs bé, a les vacances del mes de juliol, ja podia anar sola a la platja amb les amigues m´enportava el entrepa i tornava. a la tarda i amb vaig posar molt morena.








Els diumenges a la tarda els continuava alternan entre les sardanas i el Club Elena. I també vaig sortir uns dias amb un noi, que va se molt noble amb mi.Perque amb va dir que no amb fes il-lusions, que ell sortia amb mi només com amic.Feia la mili a Ceuta. I ens varem escriure un mes.




I es que avans no era com ara. Jo no donava confianças als nois, ni amb feia petons(per aixó tenia que ser novio formal).Sortia per conexels. -Gracias Pau per haver sigut tan noble, si no no hauria conegut el Gabriel,el meu marit, desde el gener del 70, pare dels meus tres fills i tots dos avis de la Lucia.








El dia de Sant Jaume, la meva amiga Lluisa, amb va regalar dos pulseres ,(aros)una blanca i l´altra vermella, que encara conservo i amb poso tornan a estar de moda.








Doncs, l´estiu del 68, per mi va ser molt importan entre altres coses perque vaig coneixe al Gabriel i desde aleshores que compartim la nostra vida.








I pensar que d´això ja fa 40 anys¡¡¡. Desde Valencia amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró















No hay comentarios:

Publicar un comentario