Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 30 de marzo de 2008

ADEU SALVADOR ESCAMILLA


HE TRET AQUESTA FOTO DE LA REVISTA D´EN PATUFET EDITADA ELS ANYS 7O, L´HE AFEGIT EL DIA 5 D´AGOST DEL 2008


Ara, venent a la meva memória, els records de quan escoltava pels matins, el teu programa radio Scope y quand de petita disfrutaba amb les teves cançons dels Millonarios de la Canción. I com m´emocionaba amb El Niño del Globo Rojo. Un día, ja amb 18 anys, et vareig anar veure en el teu programa Radio Scope.Amb la meva amiga, de la colla sardanista Vallvidrera, Carme Cots, vares sortejar un disc d´en Lluis Llach.Preguntabas la seva edat.Jo li vareig dir a la meva amiga 18 anys, i es va emportar el disc.Aquell día també ens varem emportar una mascota del programa.
També recordo del teu programa Les Rambles,Les Rambles , Les Rambles, jo hi passo cada día..I comque jo hi passaba cada día, doncs estudiaba al costat del Sepu.I també amb ve a la memòria l´humorista Aladi, que hi participaba.
Adèu Salvador Escamilla, la teva veu va ser un règal.Ara segur que Dèu t´incluirà a la coral dels seus angels.
Des de Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario