MES DE DICIEMBRE

MES DE DICIEMBRE

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 7 de mayo de 2008

UNA MARE BEATA I EL SEU FILL HEAVY METAL


La meva mare, en Pere, recent nascut i jo.

El meu Pere Gabriel, amb nou mesos.


Hola:Ja m' en ric de mi mateixa ja¡¡¡ Resulta, que quand jo era joveneta, era la mar de pitonga.Avui día en diuen pija.I si un noi no anave ben afeitat i amb el su traje i corbata, no m´agradava sorti amb ell. I el meu pare deia:-Que no et vegi mai amb un hipie melenut¡.Pobre pare, a les seves vellesas va anar pel carrer al costat d´un melenut, vestit de negre i amb cartuxeras.I era el seu net.El meu fill gran, el Pere Gabriel Esteller Llagostera "Lucki" per els amics, als 18 anys es va començà a deixar el cavell llarg i encare continua portan-lo.Ara amb 37 anys, ja no va tant ejagerat.Però continua sen heavy. Pero he d´afegir que es un noi molt sa.Professor de tai-chi.Quiromasajista i també professor d´arts marcials. Ell tira molt cap a la filosofia oriental i de vegades a mi amb diu que sóc molt beata.El que passa que a mi el que amb van ensenyar amb va prou bé per caminar per la vida i la meva Fe es molt positiva. Sóc una fan i devota de la Mare de Dèu, que per mi com a Mare dignifica a la dona.Doncs, va ser molt valenta.Ella es el mocador de les meves llágrimes i resar-li amb serveig de terapia.Doncs, tornant a parlar del Pere, fa anys vaig tenir moltas enrabiades perque no m´agradava la pinta que portave.Però ara ja mi acostumat i me tornat molt més sencilla.Jo mateixa, ara vaig molt a gust vestida amb uns vaqueros i una blusa , que no pas amb traje xaqueta. Cal dir que l´Abert , que te 12 anys menys que el Pere, també li agrada el heavy metal i també havia anat amb pinxos i cartuxeras i el cabell llarg . Però ara va amb el cap rapat i vesteix "normal". El que sempre a anat més o menys vestit "normal" a sigut el Jordi, que ara te 34 anys i a estudiat Belles Arts, feliç amb la seva esposa i es el pare del nostre tresor,la Lucia,. Vos he de dir que sóc una "beata moderna" i fan del Padre Jony el capellà rockero i que apoio l´Esglesia Misionera i estic a Cáritas.I encare que sóc molt catalana, no sóc de la ceba.Amb considero ciudadana del món i la meva bandera es la blanca.Bé parlant de banderes, a casa lÁlbert m´en penjaba una de negra amb una calavera amb un ull tapat. El meu Pere, també es motero i com presumeig amb la seva moto zuzuki in truder 800.I viu a casa seva amb la seva parella, una noia que també li agrada el heavi"Dios los cria y ellos se juntan".Jo estic molt orgullosa dels meus tres fills i el seu pare, en Gabriel.Gràcies a Dèu, ens estimen tots molt, encare que de vegades com es normal tinguem les nostres diferencies. A mi amb va passar com aquell anunci de la Pepsi-Cola, que las mares van amb els cotxets, fent plans pels seus fills. I de grands, melenuts...I per avui acabo.Montserrat Llagostera Vilaró.


Aci teniu el meu estimat fill gran, Pere-Gabriel Esteller Llagostera "Lucki", tal com es ara.

1 comentario: